jueves, 11 de octubre de 2018

LES MARQUES I ELS COLORS

Mirant un curtmetratge i diferents imatges sobre logotips de moltes marques, vam poder deduir que les empreses es fixen amb l'impacte del color a la societat, perquè gairebé en cap cas i apareixia el marró. Per altra banda es podia veure com el blau, el vermell, el verd o el taronja abundaven. També segons el producte i el sector en el qual aquest es troba influeix en la manera d'utilitzar els colors per poder classificar els logotips. El rosa s'identifica amb la feminitat, el blanc amb la formalitat etc. El curtmetratge de les marques es diu "Logorama".

       VERD

El color verd és un color primari i un dels colors en els que es descompon la llum blanca. Està considerat per grans capes de la societat com un color que representa la positivitat, l'esperança i la bona sort, com per exemple el trèbol de quatre fulles. També es relaciona amb la natura (ja que els arbres i les plantes acostumen a ser de color verd). Es considera també un color de bona salut i de força. Es relaciona amb l'ecologia i els partits ecologistes tenen el logotip de color verd.

Moltes marques i companyies comercials l'utilitzen, com per exemple la marca de roba esportiva Sprinter, els caramels TicTac, la cadena d'hotels Holiday Inn, la marca de cerveses Heineken, la companyia de musica Spotify, la automobilística Land Rover o la cadena de cafeteries Starbucks. També la penedesenca Cafès Novell, de cafès.
Resultado de imagen de holiday inn logoResultado de imagen de deutz fahr logoImagen relacionada


Resultado de imagen de cafes novell

No hay comentarios:

Publicar un comentario